piątek, 21 grudnia 2012

Lov U Opener!!

No to zaczynamy :DD

Na samym początku musze się z wami czymś podzielić... A mianowicie mój ukochany zespół na ukochanym festiwalu!!!!!! Kings of  Leon na Openerze!!! Też nie mogłam w to uwierzyć:)

Ale od początku..

Heineken Open'er Festival to największy festiwal muzyki rokowej i nie tylko w Polsce. Na lotnisku Babie Doły w Gdyni zbiera tysiące ludzi na najlepszych koncertach!! Ludzie przybywają z całego świata właśnie nad nasze polskie morze, gdzie można spotkać ludzi nawet z Australii!:o. W tym roku Heineken trwa aż 4 dni.



Na Openerze można korzystać równie dobrze z pola namiotowego. Byłam na tym evencie w 2010r i nie trafiłam na dzień z deszczem (odpukać;p). I w 100% polecam pole. Atmosfera tam panująca jest poprostu boska!! Ludzie jedyni w swoim rodzaju, tworzą tak fantastyczny klimat, że wynagradza to nawet brak ciepłej wody i długie kolejki do łazienek. Przez czas trwania koncertów wszyscy zamieniają się w jedną wielką rodzinę!! Ściśnięci jak sardynki poznajemy się z ludźmi jedynymi w swoim rodzaju, którzy zarażają nas swoją pozytywną energią;D Wstaje się rano i cała masa ludzi woła do Ciebie dzieńdobry.. MEGA!! Jednak pole samo w sobie jest ogromnym placem, więc lepiej przyjechać wcześniej, by mieć lepsze miejscówki, bliżej scen. Nie bójcie się, ale przez 3 dni imprezowania i przemieszczania się pomiędzy MAIN STAGE, TENT STAGE, WORLD STAGE i ALTER SPACE robi się niezliczone ilości kilometrów ;).

Kilka zdjęć z roku 2010 w którym uczestniczyłam i sama przeżyłam..




Teraz najważniejsze.. CENY BILETÓW DO 15 STYCZNIA SĄ 100zł TAŃSZE!! Więc wszystkich chętnych serdecznie zapraszam do zakupów, naprawdę warto!! Takie chwile pamięta się do końca życia:DDDD  Tutaj link.
Mogłabym tak pisać bez końca, bo jest o czym :D w tym roku spadło dużo deszczu, ale pomimo tego ludzie się świetnie bawili i koncerty byly niezapomniane!! zamiast czytać najlepiej samemu się przekonać!! Zachęcam do śledzenia headlinów na stronie samego Openera jak i profilu na fb, bo co jakiś czas pojawia się informacja o nowych artystach. Do zobaczenia w tym roku w Gdyni!! :D



 



Mało brakowało, a bym zapomniała..
Biorę udział w rozdaniu i serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do udziału, bo naprawdę warto!!!


Pozdrawiam
XX

1 komentarz:

  1. to jest rzeczywiście świetny festiwal, jeżeli chodzi o moje upodobania muzyczne to też idę bardziej w stronę rocka. :) jednak moim ulubionym zespołem jest Linkin Park. :)

    Z okazji świąt na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń