czwartek, 24 stycznia 2013

Lulu

Hej wszystkim!

W ostatnim czasie tych wszystkich zaliczeń i egzaminów jak człowiek znajdzie chwilę czasu to głupieje i nie wie za co się zabrać, bo tyle jest do zrobienia. Pierwsze co robię ja to wskakuje na mój nowy laptopik i piszę do Was kochane:) Jest tyle do powiedzenia i pokazania.. Ale post dzisiejszy będzie nie wiem czy natchnięty to dobre słowo, ale filmikiem, który ostatnio znalazłam. Najpierw zobaczcie same..


Jaka była Wasza pierwsza  myśl po obejrzeniu?
Moja to " Kobieto- gdzie Twoja samokrytyka?". Nie mogłam wręcz uwierzyć.. Gdzie są te granice przyzwoitości??!! Przecież ta rura praktycznie się wyginała na prawo i lewo!! Oczywiście, że nie trzeba być chudym, żeby być człowiekiem. Jednak negliż w takim wykonani przed całym światem?

Po chwili postanowiłam obejrzeć go jeszcze raz. I wiecie co? Byłam pod wrażeniem. Serio. Taki człowiek u nas w Polsce, przy naszej kulturze i zwyczajach zamknął by się w sobie. A ta kobieta pomimo braku predyspozycji ma w sobie zapał i chce osiągnąć swoje marzenia. Nie martwi się słowami ludzi.

Zobaczyłam, że nie warto skreślać ludzi tylko dlatego, że są inni niż my lub robią coś co jest inne. Łączy nas wszystkich jedno.. Każdy chce spełnić swoje marzenia i dąży do tego we wszelaki sposób.
\

Na koniec załączam Wam zdjęcie moich dzisiejszych paznokci. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)


Pozdrawiam
xxx

1 komentarz:

  1. Fajnie zrobione paznokcie. ;)
    Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń